Herkese merhaba arkadaşlar ben şu an 22 haftalık hamileyim devlette muayene oluyorum bu ayın sonunda detaylıya girecem bir kaç postta okudum da belli bir haftayı geçince rapor falan vermiyorlarmış ve ben o zaman 26 haftalık olacam anca randevu verdiler bunun hakkında bilgi sahibi olanlar var mı acaba