27+5 te kontrole gittim kilosu 1360 dedi. Doktor neyle besliyorsun sen bunu dedi🤦♀️Fazla mı ki? Herşey yolunda şeker yüklemesi istendi bü daha oda temiz çıktı. İri bi bebek olacak galiba dedi. Sizinkilerde durum nedir fazla mı acaba kilosu valla korkmaya başladım ben daha 6 kilo aldım.