Asyasut valla bnde öyleyim ama bnde sadece sabah kusması var rutin şekilde mide boş olunca da mide suyu gelio ekşimtrak bişi iğrenç onun dısında yemekleri kusmuyorum ztn genelde pilav ekmek kuru şeyler yiyorum henüz sağlıklı şeyler de yemiş değilim balık daha hiç yemedim tiksindim daha yemeden et bile az yiyom ona bile tahammülüm yok bu aralar nesguikli süte taktım iyi oluyo onu içmek yatmadan içine yulaf koyuyorum sabaha kdr tutuyor bni. Sürekli yatıyorum 1 aydır daha birde kpss çalışmam lazım nasıl olucak bilmiyorum 1 aydır görümcem vardı yemekleri bn yapmadım onda bile mutfakda yemek kokusu bni öğürtüyordu. İnş biran önce geçer 😳😳😢😢😢