zelis63 Songul1107 28+1 çok şükür hersey yolunda sadece bebeğim çok sertleşip kasılıyor nedense. Zaman su gibi geçiyor bir bakıyorm hafta atladık alışverşe başladm hersey çok güzel 💙
tumerseyma Songul1107 28+3 olduk bizde 🥰 kaburga ve sırt agrim çok oluyo yoga spor vs yapmama rağmen geçmiyor onun dışında ıyiyiz şükür
Hasret_arslan Songul1107 bizde de tekmelerden başka bişey yok bide çok ates basıyor yaaa uyuyamıyorum üzerimi açsam soğuk ortsem sıcak 😪😪😪
Sibel2344 Songul1107 su an 37+6 olduk an itibariyle 🙈 28den sonra nasıl gecti hic anlayamadım hic geçmiyor gibiydi zaman ama çok çabuk geçti sizlerin de öyle olacak 🤗
Songul1107 zelis63 Sormayın sabahlara kadar tekmeler var bizde de toplanıyor bide iki dk da bir sertleşiyor karnım elimi koyuyorum cok güzel bir hisss yaaa bizde tek yük başladık alışverişe
zelis63 Songul1107 ya sizde mi herkes başlamıs bitirmiş hastane çantaları bile hazır 😅 bende ben tek kaldım diye düşünüyodum 😅
Songul1107 zelis63 Yok ya hersey normal suan kontroller de erken Doğum falan gözükmüyor hersey yolunda o yüzden erkekn daha 😀
Songul1107 Hasret_arslan ne güzel şeyler çekiyoruz diyorum ya herseye rağmen cok tatlı bebiş sahibi olacağız hepimiz sonunda bunun için cok mutluyum
tumerseyma Songul1107 geçer inşalalh ama doktorum doğumdan sonra bile devam eder dedi 🙄 baya gözüm korktu