Benimde bbugün kontrolüm vardi 37+2 3500kg 52 santim ocak 15 doğum var 2. Dogumum sezeryan biraz tombik olacak sanırım size tavsiyem kendinizi normal doğum diye sartlandirmayin ben ilkinde herşey normal gidince normale konsantreydim ama sancimi beklerken bebeğin kalp atışları bozulunca acil yatış yaptık 11 saat kadar suni sanci yedim acilmam olmayinca sezeryana alindim ve hic bir fikrim yoktu dr genel ol dedi ve genel oldum sezeryan olasılığını ve böyle bi durumda nasıl sezeryan olacağınızı da düşününün derim