İlk haftalarımda bende aynı sorunu yaşadım normaldir kaşıntılarımda anca geçti bazen öyle kaşınırdıki gece kalkıp duş alırdım sabahlara kadar otururdum kaşıntıyla uyanırdım meğersem karnım büyüyormuş yani vücudun genişliyo olabilir ben doktorada gittim baktılar hiç birşey çıkmadı tahlillerimde en son uyuz testi yaparız dedi gıcık oldum gitmedim bi iki hafta sonra kendiliğinden geçti çok şükür 🙏🏻 sivilce içinde hiç birşey veremem hormonal demişti ama sen tedirginsen yinede git bi gözük doktora ☺️