Taze bir anneden bebek bakımı hakkında tavsiyeler ben hamileyken çok merak ediyordum
Öncelikle sütünüz gelmezse mama vermekten cekinmeyin korkmayın anne sütünü bulduklarında hapur hupir yiyorlar. Sarilik serüveni çok uzun sürüyor allah korusun.
Göğüs uçunuz yoksa silikon uçlar kurtarıcı oluyor ama bebekler ona alışıyor ben yeni yeni kendi gögusumu tutturmaya çalışıyorum.
Göğüs ucu yaraları için lansinoh krem ve gümüş kapak öneririm
Göğüs pedleri nemli bırakıyor daha çok yara oluyor önermiyorum.disari çıkarken mecburen.
Kendinize ev için bol bol pijama alın zaten uzun sire dışarı çıkamadığınız gibi çok terliyorsunuz
Lansinoh ün göğüs ucu çıkarıcı si var ilk günler yararı olabilir ben çok yapamadım silikon daha rahat geldi.
Bebek bezi ben sleepy sensitive kullanıyorum iç lastiklerini kesiyorum iz yapıyor. Duyduğuma göre her bez yapıyormuş. Bu mor paketler daha yumuşak ilk günler için onu tavsiye ederim.
Ilk üç ay bebekler birseye alışmaz derler 'di yalan mis benim kızım kucağa da sallanmaya da alıştı durmuyor artık haberiniz oksun
Mümkün olduğunca beşikte yatırın yerini tanısın sonra eşinizi salona yollamak zorunda kalıyorsunuz
Mustela nın sampuanini kullanıyorum memnunum şimdilik
Vücut için dalin sabun aldım ben kuruluk yapmadı memnunum.
Yastık yatak olayını fazla abartmışım ben yatağında yatmıyor zaten 😄 ama ben ilk gün doğduğundan beri yastık kullanıyorum ince. Çünkü reflu oluyor ben yataş tan almıştım idare eder şimdilik
Reflu yataklı baby nest almıştım hiç kullanamıyorum çünkü bel kısmı boşa geliyor çöküyor onu battaniyeyle sabitleyince ayakları dışarda kalıyor ben kullanamadım şimdi bezlerini kremlerini tikostiriyorum ona.
Bu iç zibinlar çok lazım oluyor biraz fazla alın.
Ben çorap hiç giydiremedim çünkü lastik kısmı hep iz yapıyor kıyamadım bu el örmesi patikler daha iyi oluyor.
Patikli altlar alanızda üzerine çorap giydirdim mutlaka çabuk soğuyor.
Islak mendil sleepy kullanıyorum memnunum arada izotonik sulu da kullanıyorum o da iyi.
Sudocrem pişik için ideal yararı oluyor.
Isılık için mustelanin bir kremi var onu aldım ben
Bu bebek küvetleri çok işime yaramıyor hiç onda yıkayamadım ama hazi olduğunda sıcak su koyup yuzduruyoruz sonra yine küvette yıkıyoruz
Ben benek üstü değiştirmek konusunda biraz beceriksizim zarar vericinmişim gibi geliyor ama öyle olmuyor rahat olun cok ta narin değiller 😄
Ben emzik verdim mecburen avent ultra air onsuz durmuyor hiç haberiniz olsun size kalmış
Bebek kıyafetleri için dalın roxy kullanıyorum memnunum koku bırakmıyor gerçi 50 de yıkıyorum
Bebek bakım çantası almadım ben bir sırt çantam vardı onu kullanıyorum zaten bir tek hastaneye gidiyoruz onun içinde yetiyor
Ben çok ağız mendili kullanıyorum o yüzden çok aldım
Umarım yararı olur bebek bakımı hakkındada sorularını zu cevaplarım