@Fhisneli benim de iki haftadır ağrıyordu aynen uyuyamıyordum dönemiyordum en son geçen hafta şiddetli öksürünce kırt diye bir şey hissettim içimde ondan sonra çok çok kötü batmaya başladı doktora gittim yüzde doksan kırılmış ya da çatlamıştır ama röntgenden bakamayız sürekli uzan dinlen dedi parol ve hafif bir krem verdi şimdi hala çok ağrıyor özellikle öksürünce hapşırınca. Kendiliğinden kaynar dedi doktorum hamile olmasaydın da ilaç verip kendiliğinden kaynamasını beklerdik dedi. Hamilelik sırasında kaslar esniyormuş gevşiyormuş hassaslaşıp sıkıştığı için olmuştur dedi. Sürekli dinleniyorum yan dönsem bile batıyor ama mecbur çekicez üstelik ben 33haftalığım sonlara doğru daha zor olmaz inşallah