Kızlar hiç ihtimal vermiyorum ama 4 gün oldu kasiklarim ağrıyor özellikle idrarım geldiğinde ama yanma yok sadece sarimsi akinti mevcut bebek hareketli bu agri enfeksiyon mu yoksa bebek mi sıkıntıda ondan mi anlayamadım dayanamayacağım bir ağrı yok simdi acillerde sürünmek istemiyorum yasayan var mi böyle şeyler