Nurrsonmezz Ben kapmadım çok şükür o hastalığı kapan herkestenden de uzak duruyorum ama çok kötü bir salgın ya ne ilaç ne iğne ne serum ne bitki çayları hiçbirşeyle geçmiyor annem babamlar fln tutmuştu çök kötü oldular . Gittiğim heruerde herkeste var ya . Hamilelerde dikkat etsin çok tehlikeli ya servislere binince burnunuzu kapatın gerekirse insanların tuttuğu yerleri tutmayın!