Lavininannesi öncelikle maşalllah,Allah tamamına erdirsin.Ne tuhaf insanlar var anlayamıyorum.Eğitim sürelerinin uzunluğu,idealist olmak,kariyer peşinde koşmak,evlilik korkusu,anne-babalığa hazır hissedememek,sebepli ya da sebepsiz kısırlık gibi nedenlerden dolayı zaten annelik yaş sınırı oldukça yüksek.eskiden 35’den sonrası riskli denirken şimdi sınır 38-40 oldu.Benim eczacı arkadaşım 44’de evlendi,malesef başarısız tüp bebek denemeleri oldu.Yaşı 46 ama pes etmedi.Bazı şeyler kader kısmet.Bu yaşta boşuna evlenme ya da bu yaştan sonra gebelik düşünme demek kimin haddine düşer.Size bu yaşta hamile kalınır mı diyen,ne doğuracağını nereden biliyor.
Daha sıkı bir takip süreciniz olacaktır fakat doktorunuz gerekli görmedikçe ekstra bir şey yapılmayacaktır.İlk gebelik mi?çocuğunuz var mı?