Rabia0536 Arkadaşlar ben 40.cı haftama girdim bugün ama ne bir sancı ne bir nişan hiç birşey yok .sadece bebek hareket ettiği vakit aşağı doğru şiddetli baskı oluşuyor bu sancı mı bilen yardımcı olabilir mi ?