Esmablbn
Baştan özetleyeyim aşağıyı isteyen okusun ☺️ İlle biberon kullanacaksanız medela markasının calma biberonunu alın. Calma biberon bulamıyorsanız mutlaka şırıngayla ya da mama kaşığıyla verin. Çay kaşığı asla kullanmayın alerji yapabilir.
Ben biberonla içiriyorum. Hastanede çok kilo kaybettiği için mama vermiştik o zaman bebek hemşireleri 5cclik şırıngayla verdirtmişti ama yarısı boşa gidiyor çok zor oluyordu. Sonra hastaneden çıkıp eve gelince mastit oldum. Sütüm varken neden mamayla besleyeyim ki diyerek özel bebek hemşiresi tuttum. Süt sağma makinemle gelen medela markasının calma biberonu ve aventin cam biberonları vardı bende. Hemşire calma biberonun en iyisi olduğunu, asla memeyi bıraktırmayacağını ve aventten mümkünse emzirdiğim dönem boyunca uzak durmamı söyledi. Calma biberon ters çevrildiğinde akmıyor ve bebeğin sütü içebilmesi için gerçekten efor sarf etmesi gerekiyor. Tutturmak için 15dkya yakın uğraştık. Meme reddi de yaşamadık çünkü bebek aynı anne memesindeki gibi diliyle sağım yapmak zorunda kalıyor. 4 gündür önce emzirip sonra sağdığım sütü veriyorum bu biberonla. Hemşirem anne memesine en yakın denilen biberonların tamamen ticari olduğunu, anne memesine en yakın özelliğinin sadece biberon başının yumuşaklığı olduğunu ve öyle bir biberon kullanırsam anneyi emip emmemenin seçme şansının bebekte olacağını söyledi. Uzun oldu ama yardımcı olmak istedim. Umarım bilgilendirebilmişimdir.