Ccigdemmm Bugün doktora gittim detaylı ultrasyon için önümde 7 kişi vardı kimi zayıf kimi kilolu hamile bayanlar sıra bana geldi girdim doktor jeli felan sürdü bana dedigi laf göbeğim yağlı olduğu için çocuğu pek göremiyorum o kadar tuhaf oldumki cinsiyetini soruyorum yine aynı seyi söyledi cok moralim bozuldu göstermiyo dedi kilom olabilir bu kadar kırıcı bir şekilde konuşması çok tuhafıma gitti 21 +5 günlük 93 kiloyla hamile kaldım şimdi 97 kıloyum hemen doğumdan sonra zayifliycam sadece sizlerle paylaşmak istedim😣😣
Islim123 Ccigdemmm kuzum bende 88 ile hamile kaldim 23 haftaligim 84 kiloyum doktorum hala aynı şeyi söylüyor iç yag tabakasiile alakalı bir durum hic üzülme doğurur veririz kiloları:)
isimsizbebek Ccigdemmm bende cinsiyeti biraz geç öğrendim. Yanlış anlamayın doktoru. Bana da doktorum buna benzer birşey dedi yağlı olması dışı ile ilgili değil alt katmanı ile ilgili olabilir. Aynı şeyi bende yaşadım ama doktorum katiyen kötü cümle kullanacak bir insan değil çok şekerdir kendsi. Yani karın yapısı ile alakalı demek istemiş bence
Berry Ccigdemmm boşver canım hiç takma kafana kilo bu verilir de alınır da önemli olan insan olmak merhametli vicdanlı olmak bunlar sonradan edinilmiyor maalesef ya var ya yok. O yüzden sen hiç üzülme iyi anne olmanın kiloyla hiç ilgisi yok 🤗
setenay-92 Ccigdemmm hiç canını sıkma canım bebegin sağlıklı olsunda en önemlisi o kilo alınır verilir sen moralini bozma o doktorun terbıyesizligi. Doktorlar diye kendilerini bir halt sanıyor bazıları hiç kafanı takma
Rmys_krck2534 Bende sırf bu yüzden doktor değiştircem, bende kilo aldım diye azarladı, beni motive ederek dikkat etmemi söylemek yerine iğneleyici laflar etti, bi dünya muayene parası ver üstüne üstlük azar işit moralin bozulsun🙄
Ccigdemmm isimsizbebek bana her defasında cinsiyet sorduğumda kıza benziyor diyo doktorum ultrasyon için baska dokþor bakıyo tam dedim belli olur burda dedim oylede diyince aglayasim geldi 🙃
Ccigdemmm setenay-92 inşallah canım tesekkur ederim desteğiniz için esime bile bahsetmedim bisey der diye kilo takıntısı var adamda doktor haklı derdi kesin 🙄