Rkalkan Arkadaslar grip oldum olucam rahatsızım ilaç kullanmak istemiyorum . Karabiber bal zararlımıdır ?
Islim123 Rkalkan sanmıyorum benim kadar baharat yiyen ve bal kaymak yiyen yoktur baktık olarak bisey olmaz 😁
drkgrss Rkalkan bende yumurtayı karabibere bulamasam yiyemiyorum bir zararını görmedim , hastalandığımda bal limon ve soda yapıp içtim onu da deneyebilirsin ve tabiki asla ilaç kullanma , doktorun söylese bile çok iyi araştır derim.
Dkk Rkalkan bende çok kullandım hasta olduğum da doktorum bol su ıhlamur vs demişti. Eğer öksürüğünüz var ise 1 elmayı çekirdeklerini çıkarmadan ince ince doğrayın 4 bardak suda kaynatıp önce suyunu için sonra elmalarını yiyin. Çok geçmiş olsun 🙏🏼
Rkalkan Islim123 gerçektenmii 😄😄 bebek için endişelendim de . Korktum kullansammı kullanmasammı diye .
Rkalkan Hlal gerçekten mii boğazlarım acıyor ballı karabiber yapınca geçiyordu önceden . Şimdide bebek var korktum bişeycik olur diye
Nytheanna Bende şuanda 32. Haftadayım grip oldum doktorda eczacıda yapabilecek birşey yok doğal yöntemlerle evde geçirmen lazım dedi eğer halsizlik ve ateşin yoksa ama ateşinde varsa mutlaka dahiliyeye görünmemi söyledi sizinde aklınızda bulunsun benim şuanda yaptığım ıhlamur bir bardak içiyorum sadece günde bol bol c vitamini almak birde bir fincan sıcak suyun içerisine bal sirke limon suyu tarçın karıştırıp sıcakken içiyorum gerçekten boğaz ağrımı öksürüğümü üçüncü günde tamamen kesti ve hiç bir zararı yok
Rkalkan Nytheanna çok şükür sadece boğazım acıyor birde burun akıntım var . Daha kötü olursak tabi ki dr . İnsallah toplarız . Bende ballı limon 🙏🏼
Ask_H Benimde boğazım ağrıyır tuzu su ile gargara iyi geliyor ama daha sonra başlıyor ağrısı... Doğal olarak atlatmamız lazım ilaçlar masum değil zorda kalmadıktan sonra almanaya özen gösteriyrm... İlaçlada hiç aram yok zaten bir takım grip ilaçlarıda alerji yapıor bende anlayacağınız korkumdan doktora bile gidemiorm inşallah doğal şeylerle atlatırım hamile olmadan önce yaptığım çaylar işe yarardı ama şimdi hamileym yapamam da o çayları 😳 ılık suya bal limon suyu karıştırıp içeceğim onun zararı olmaz sizde deneyebilirsnz
Rkalkan Ask_H benimde haplarla aram hiç iyi değil ayağa serum iğne ile kalkıyorum . O yüzden hiçç hiiiç doğal yolla insallah atlatırız . Daha kötü olursam 2 hafta yatırır beni .. 🤭
Maviiii48 Rkalkan öncelikle geçmiş olsun gebeliğinin kaçıncı haftasındasın bilmiyorum ama ilk 3 aylık dönemdeysen bitki çaylarına karşı dikkatli ol derim. Balı hamileliğin başların da İlk 3 aylk dönem de bulantımdan dolayı çok tükettim gerçi hala arada yerim bi zararı değil hatta faydası oldu :) karabiber de abartmamak koşuluyla kullandım bi zararı olmadı. 31-32 haftam da ağır grip oldum hergün bir bardak sıcak ıhlamur ve portakal tükettm öyle atlatmıştım bana herhangi bi zararı olmadı :)
Rkalkan Maviiii48 12+2 haftamızdayız . Bende ballı limon sadece :) azıcık karabiber de katıyorum ama cok değil . İlaç kullanmak istemiyorum .. inşallah toparlarızz
Felipe Rkalkan düne kadar boğazım cok kötüydü iki üç gün ılık süt bal karabiber tarçın yaptım şimdi iyiym hiç bişey olmadı