Sultanturgay benim de 35. veya 36. hafta civarında dönmüştü, ama yine de sezeryan oldum. Bu kadar sıkıntı yapmayın, düşünmemeye çalışın, Allah hayırlısını nasip etsin inşallah. Ben de dönsün dönsün diye 5 haftayı sıkıntılı geçirdim, doktora gittim dönmüştü ama çatım darmış o yüzden sezeryan oldum. Sağlıkla gelsin bebeğiniz.