nurcel Selam kızlar,dünden beri karın ağrısı mı desem karın acısı mı desem tanımlayamadığım bir ağrı ve acı hissediyorum. 24+1 günlük hamileyim. Sizlerde de oluyor mu? Normal midir? Çok şiddetli değil bu arada
Gkhneminesn nurcel normal canim siddetlide olabilir 30 dan sonrakilerin siddeti zamani onemli oncesi normal