Deletedmom6 Eesra İlla nişan gelmesi gerekmiyor ki bazılarının şancı sırasında geliyorki genelde ztn sancı sırasında gelir nişan. Nişan gelmesini mi bekliyorsunki?
Eesra Deletedmom6 ewet bekliyorum ama gelmedi artik oturup yatamiyorum belim agriyıp sızlıyor yururken kasıklarim aciyor bise batiyor gibi suan karnim düsecek gibi hissediyorum
Deletedmom6 Eesra Bende de aynı sıkıntılar var maalesef inşallah hepimiz bir an önce kolay bir doğumla bebeklerimize kavuşuruz.
Eesra Deletedmom6 amin insaAllah canim ya artik dogum sancisi korkusu hepsini gectim biran once dogurmak istiyorum
Deletedmom6 Eesra Aynen bende artık hergün yalancı şancı çekmekten sıkıldım bir an önce doğum olsada kurtulsak ya😏