Bkoca Hanımlar ilk gebeliğim 27+4 olduk çok şükür göğüslerimden Sıvı geliyor su, sıktıkca. Erken doğumla bir ilgisi varmı bilgimiz varmı. Çok tedirgin oldum
Zuleyhaaslan Bkoca 26+3 haftalığız aslında benim de tam bilgim yok ama bloglardan okumuştum süt bezleri çalıştıkça sıvı gelebilirmiş normalmiş benim de sarı gelmişti kendini hazırlıyormuş göğüsler 😊😊
Buse06 Bende de ayni sorun var 33 haftalgm bende sut kanalllari gelistigi icin olurmus canm sut uretimine baslarmis yani oyuzden olurmus korkulcak bisey deil