İnanc hocaya gidiyorum 1,5 senedir. Tedaviyle hamile kaldım kaybettim vs derken. Ben cok memnunum evet adamın hastası çok ama sabah erken saatlere randevu alırsan çok rahat ediyor. 1,5 senedir sadece 1 kere öğleden sonraya gittim onda da çok yoğundu gerçekten. Ama hiç ilgilenmemezlik yaptığını görmedim. Ben doktorumu seviyorum. Keske tayin çıkınca o da bizimle başka şehire gelse bile derim yani çok güveniyorum içten biri sormadan herseyi anlatıyor tavsiye ederim öğleden önce randevuyla 😊