Kizlar normalde ozelde dogum yapacaktim fakat esim yanimda olmadigi icin maddi durumdan kaynakli devlette yapacagim . Dogumda catti geldi kapiya hayirlisiyla 9 gun var ama ne zaman gelmek isterse tabi minik kizim . Haydarpasa numunede dogum yapan var mi doktorlar nasil? odalar nasil veya ozel oda var mi vs dogum yaoan varsa detayli bilgi verebilir mi acaba