Merhaba hanimlar, benim merak ettigim bi konu var icinden cikamiyorum fikirlerinizi merak ediyorum. Simdi şoyle bebek hazirligi yapiyoruz malum; zibin, tisort, tulum kac tane alinmali hic bilemiyorum ya aldiklarim az olursa diyorum, ayrica gunde kac kez ustunu degistiricem ne sıklıkla yikayacagim onu da bilmiyorum tecrubesizlikten😒 ee doğumdan sonra da cikip hemen alamiyor insan bebek, gelen giden mesgul oluyo insan haliyle. Acaba siz neler aldiniz kacar tane aldiniz fikir verirseniz cok sevinirim