Bende erkek erkek olucak anneyim ben hissediyorum dedim 15+6yken doktorum kız kesin dedi ben şok 😂o cümlesi dışında hiçbir şey hatırlamıyorum o derece düşün 😂ama iyi kiiii kızımmm diyorum rabbime bin şüküürr her şey için şuan 18+4üm rabbim kucağımıza almayı nasip etsin 💕💕