Sedaaaaaaa Kızlar bugün tam 40+0 oldum sabahtan beri ara ara belime sancı giriyo öyle çok şiddetli değil ama sabahtan beri var böyle olup da daha sonra ağrısı artan varmı yada doğuma giden 🧐
Deletedmom6 Sedaaaaaaa Benimde oluyor hergün ama takip etmen lzm sıklaşırsa ve şiddetlenirse doğum sancısıdır. Kaç dkk da bir olduğunu da takip etmen lzm
Aleyy00 Sedaaaaaaa bende hafif ağrılarla gitmiştim açıklığın var dedi yatış verdiler 4 saat sonra da doğum yapmıştım
Cansumus Sedaaaaaaa bekleyemem o kadar eşim yurtdışına gidecek işi orada belime sıcak su döktüm odun sobası ab dayadım belimi yürüyüş yaptım bu gün 10 km yürümüşüm doktor Cuma tekrar bakalım dedi kafam çok karışık çok