tuzi34 Kızlar gittiğim hastane ocaktan itibaren doğum ücretlerine 500 lira birden zam yapmış 2500 olmuş sizin gittiğiniz hastaneler ne durumda çok değil mi biranda bu kadar zam
sevval55 tuzi34 benim dogum yapacagım hastane ocağın 10una kadar aynı ücretten devam ediyormuş. Madur olunmaması için. Sonrasında 500 tl gelecekmiş. Dogumum 13 ovak ama doktorum 10una kadar dosyamı hazırlayıp verecek fiyat etkilemesin diye