Sevdaengin bilges merhaba biz güneş tıpta yaptırmayı düşünüyoruz , cumartesi saat erkenden arıyıp randevu alabiliyorsunz sadece 21 haftalıkken bakıyor
bilges aesma radyolog ibrahim Özkan 175 lira en uygun orda.. Arastırmada daha pahalıymış prof. Ypıyormuş genelde güneş tıpta yaptırılıyo sanırım. ☺
ArzuAka aesma merhabal gunes tiptaki 4d ultrasonmu yani renkli dedigimiz o sari goruntumuu yoksa normal ultrasonlar gibi siyah beyazmi doktor bakarken karsinda ekran varmi sende gorebiliyormusun
bilges Ozustaseyma bugün yptrdım memnun kaldım ancak CD yı yrın alcam hıc ultrason göruntusu kagt olarak vermedı ve yemı kaydedıyolar acaba
oykum95 Ozustaseyma merhaba , güneş tıpı arayıp randevu mu almıştınız ve ne kadar sonraya veriyorlar ??
aesma ArzuAka ArzuAka sarı görüntü canım 4 boyutlu olan yani yüzünü net gördüm video olarakda cd verdi bide görüntüleri 😊 ekrandan da gösterdi doktor
Ellaa Arastirmada yaptirdim gokhan beye Perinatolog diye doktorum onu tavsiye etmisti, ozel olarak randevu aldim 450 tl. Bana bir cikti gibi sari bi kagit verdi Yarisini yirtti koparirken Ne cd verdi ne dogru duzgun fotograf Bir gunde cekilecek detayli icin beni bir ay oyaladi Gun veriyor sonra bir karisiklik olmus diyor Paranla rezil olmak dedikleri sey Hic tavsiye etmiyorum
oykum95 Damlalokum ben bir türlü sıra alamıyorum :( 23 haftalığım şuan hazirana anca veriyorlar ne zormuş randevu almak
elfkahramann Damlalokum merhaba 4 boyutlu beneğimizin yüzünü görebiliyoruz değil mi video çekimine telefondan izin veriyolar mı eşimiz girebiliyormu bizde aralığın sonuna randevu aldık