Merhaba kızlar Cuma günü Ayrıntılı ultrasona girdim çok şükür bebeğimde herhangi bir sorun yok ama benim sağ böbreğimde 15 mm boşluk varmış bunu yaşayan var mı bir sorun olur mu? Doktorum rapora sağ böbrekte pelvis çapı 15 mm tespit edilmiştir diye yazmış.