Kizlar bugun adetimin 3. Gunu doktora gittim hormonlarima falan bakti cok sukur temiz cikti ama bana klomen verdi bebek icin kullanayimmi diye kararsizim hormonlarim duzenliyken bu hapla bozmak istemiyorum ama bi umut ya hamile kalirsam diyorum sizce kullanayimmi