Merhaba hamişler, bugün bir post gördüm ve resmen delirdim!!!! Sanırım yorumum fazlasıyla bozmuş ki bildirim yapmış yorumuma kalkması için. Bir anne adayı sigara içiyorum ama üzülüyorum hamileyim kusmayı bekliyorum tiksinmek için vs vs yazmış. Ya o kadar sinirlendim ki gayet usturuplu bir şekilde de cevap verdim. Yani burada görüyorsunuz bir sürü kadın anne olmak için deliriyor. Kaç yol deneyip ev satıp defalarca tüp bebek deneyen kadınlar var . Biz şanslıyız ki buna rağmen Allah bize nasip ediyor. Bende kullanan biriydim ve öğrenir öğrenmez bıraktım ki aşırı derecede bağımlıydım. Ya haddim değil belki ama böyle çocuk konusunda annelik konusunda çok hassasım. Yazık günah. Hiçbir bebek irade kadar önemli değil ki 2 sene ya da 9 ay sigara kullanmasak ölmeyiz. Allah gerçekten isteyen herkese nasip etsin. 🙏🏻 Ama gerçekten...