GrkemGeyik Bogannesi 37 de yapılıyor canım beni çağırdı doktorum çatıya bakıcak bugün bakalım İNŞALLAH her şey iyidir.
Reallove Bogannesi 34+4 en başından beri var da daha çantası hazır değil evde is çok yapacak hal yok son aya birakmakla hata yaptım 😕
zynpgk Melikehatice benimde hafif çapraz duruyor bebeğim. Doktor daha fazla dönmesin zaten bu haftada dedi normal olmaması için bir sebep yok dedi. Siz kaç haftadasınız?
anneninbiri Bugun 37 olduk sabah kontrol var nst çatı muayene yapılcak ama sancı ağrı filn hiç olmadı heyecanla bekliyoruz nasıl bi ağrı olcak nasıl Doğum olcak korku heyecan merak sabırsızlık hepsi bir arada allah yardım etsin hepimize 😂
BayramzlemFirat Nurayulukaya benimde arada oluyor çatı kemiğim belim sağ kasığım 😑 bakalım heycanla bekliyoruz😁