Tnskmn Sağlık ocaklarında tetanoz aşıları kaçıncı haftalarda vuruluyor kızlar.? Yada kaçıncı haftanızda vuruldunuz???
Sweetblonde88 Tnskmn 18-20 ilk doz 1 ay sonra 2. Doz. Toplamı 5 doz onlar dogumdan sonra yapılıyor. 5 dozu oldugunuzfa ömür boyu tam aşılı olursunuz.
defnemila Tnskmn 20 haftalıkken vurdurdum tam 30 Aralık’ta:) 19-20 arası vuruluyormuş zaten ona göre hesaplayıp çağırmıştı beni ebe
Yrnkrm Sweetblonde88 ya bana 2 doz doğumdan önce 1 doz doğumdan sonra dedi. Devletin 5 doz yaptırılmasını tavsiye ettiğini fakat onların yapmadığını istersem hastanede 2 doz yapabileceğimi söylediler. Size 5 dozmu vurcaz dediler
Tnskmn Yrnkrm ben il degistirdigim için henüz gidemedim 16+5 haftalık hamileyim ve bir önceki ebe aşıları olacağını söylemişti ama detaya girmemişti ondan sordum teşekkür ederim 😊
Sweetblonde88 Yrnkrm ben ilk dogumda toplam 5 doz oldum 8 yıl önce demekki son 2 tanesini aşı takviminden cıkardılar. Ben 5 doz saglık ocagı da oldum bu gebelikte aşı olmadım.
Hasderluna Ben geç kaldım biraz 23+0 ilk doz vuruldum bugün 😀 4 hafta sonra ikinci doza çağırdılar. 30dan sonra zaten olmuyormuş.
Susu91 Ben çok geç yaptırdım, 31.haftada ilk dozu 4hafta sonra da ikincisini yaptılar. Yaptırmaya pek niyetli değildim doktorum ısrar ettiği için yaptırdım o yüzden bu kadar geç oldu, demek istediğim geç de olsa yapıyolar.