Kızlar dün akşamdan beri belimde ağrı vardı gece çok zor uyudum ağrıdan sonra sabah kalktım bebeğim kaşıklarımda sert bi şekilde hiç böyle olmazdı aşşağıda duruyo yani illaki geliyordur oraya ama böyle orada olduğunu belli etmezdi sonra lavaboya girdim idrarımı yaptım silindim peçeteyle kalktım odaya giderken bi ıslaklık geldi uykumda kaçtı ama yattım geri düşünerek uyumuşum yine 2 saat sonra yine tuvalete gittiğimde aynısı oldu 2 para büyüklüğünde ıslaklık korktum bebekde öyle sert sağ kasım acıyor ağlamaya başladım çünkü daha 25+0 çok korktum baktılar yaramaz sağ alt kasıma toplanmış ondan ama ıslaklık için bişey demediler suyum iyi kasılmada yok çok şükür dedim ☺😔