Halhime merhaba cvp verdigin için çok teşekkürederim🙏
ense kalınlıgım 1 çıktı perinotolojiye gittim herşey gayet normal 🙏 13+2 deyim 77/1 risk çıktı hcg:122 pappA:1,48 çıktı benim bebegim tüp bebek . Doktorum ilaçlardanda yüksek çıkmış olabilir dedi. Ben koç ünv perinotolojiye gittim mert beye o amniyo sıvısı önerdi 16 haftaya kadar nasıl durucam bilmiyorum .