Tuuce7 Esme Ben de başlarda çok yedim haberim yoktu benim de yenmediğinden :/ sonra haberim olunca hemen kestim. Sen de yerine tatlı falan yemeye çalış, o iştahını zaten keser
_HB_ Esme gidip burgeerda yeme de, git güzel restorantlara köfte burgeerları harika olıyo. Ben oyle yedim 2,3 kere
Bus_ak18 Esme ohoo ona gelene kadar millet ne yiyo canım. Yinede abartmadan yemek lazım tabii.. ama canın çektiğinde de köfte hamburger gibi seyler ye burger vs gibi hazır seyler yeme
MzyynSrctn Tuuce7 neden yenmiyormuş ki bende bayıla bayıla yiyorum ya 😁 bazen evde kendim yapıyorum ama dışardakinin yerini tutmuyo
Tuuce7 MzyynSrctn Bence de evdeki aynı değil. Bilmiyorum ama doktor et yersen iyi pişmiş olmalı vs dedi ben de işkillendim açıkçası ☺️
Arzuderinn Bu kadarda kasmaya gerek yok bence:) abartilmadigi sürece yenebilir :) ben yiyorum arada canim isterse