yusufishak Merhaba anneler size 5 gün önce doğum yapmış bi anne olarak yazıyorum doğmdan önce böbrek genişlmsi vardı bebğimde doğdu ve direk yoğun bakıma alindi ciğerleri gelişmemiş ve her iki böbreğide çlişmiyor şuan yoğun bakımda ona nolur dua edrmsniz🙏😭😭
Xxxcre3521 yusufishak Rabbim hayırlı şifalar versin İnşaAllah sağlıklı Bi şekilde evinize dönersiniz. İnşaAllah Rabbim acısını göstermesin Allah’a emanet olun İnşaAllah:((
mommyofson Rabbim minik meleğinizi korusun sizi onunla imtihan etmesin inşallah güzel haberlerini alırsınız inşallah en yakın zamanda
mavera yusufishak Rabbim yardımcınız olsun bebeğiniz en kısa zamanda şifasına, siz de ona hayırlısıyla kavuşursunuz inşallah 🙏