Bsecill dilanhayat27 benimde 2,99 çıkmıştı doktorum dahiliyeye git dedi ben 3 4 hafta sonra gittim 5e çıkmıştı sanırım daha fazlada olabilir ama düşük felan olmadı şükür
Majorzara Benim 5. haftamda tsh 6 idi, iyi bir doktor ile indirmeniz gerekiyor, benim hala yuksek 35 haftalik oldum. Hala 3. kendinize stres yapmayin yeterki. Iyi takip etmeniz gerekiyor ve cok cok iyi bir doktor ile tedavi olmaniz gerek, cok gecmis olsun
Eliszehram dilanhayat27 hiç korkma canım ben hamileligimin basından beri 3.7 veya 3.5 devam ediyorum düzenli ilacla sabitledm degeri her sabah iciyorum ac karnina suan 34.haftamdayim dahiliye dr bu degerle dusmez demisti ilacini duzenli kullan dedi zeka geriligi vs gibi durumlar çok yuksek degerlerde olabilir dedi sen kalbini ferah tut gebeligin baslarinda yukseliyo ztn hormonlardan dolayi benim gebelik oncesi 2.38 e dusurmustm hamile kalinca 3.70 oldu dr yukselebilir gebelikte demisti
Grhn dilanhayat27 devlete mi gideceksiniz. Hangi ilde oturuyorsunz. Randevuszda alıyor bazı devlet hastaneleri sabah erken gittiğinzde
dilanhayat27 Grhn gaziantepde yasiyorum ama yeni geldigim icin tek gidemiyorum eşimde calıstıgı icin izin alamiyor devlete gidicem evet
Guldenece_2525 dilanhayat27 düşük olacak kadar yüksek değil endişelenme fakat troid hastalıkları dahiliye den ziyade endokronoloji bölümü takibinde yapılıyor canım..
Cansubasak dilanhayat27 merak etme benim hamilelik sürecinde 6 bile oldu demir ilacı engellmiş troid ilacını korkma bir haftadan bir şey olmaz değerinde çom yüksek değil zaten