vuslatim34 Biz 2 kimyasal gebelik, bir normal gebelik ama kalp atışı olmayan gebelik yaşadık. genetik testinde eşimde bişey çıkmadı bende heterozigot oranında olan kan pıhtılaşması çıktı. onda da doktorum gebe kalır kalmaz iğneye başlayacaz dedi. ama bir türlü tekrar gebe kalamadım. sonra eşime sperm testi yaptırdık. toplam sperm sayısı ve hızlı ileri hareketli sperm sayısı düşüktü. Emodex hap kullandı 2-3 kutu, keçiboynuzu kürü yaptık. baya faydasını gördük arttı değerleri. ama Allâhın işi o en fazla arttığı zamanlar normal yolla deniyorduk, dr daha aşılama dememişti bekleyelim demişti. aşılama olacağı gün hızlı sperm sayısı 3 milyon çıktı. arttığı dönem 8 milyondu. ama yine de tuttu. demek ki Allahın istediği zaman olduğu vakit her olumsuzluktan bile Allah mucize yaratıyor 🍀 beslenmeme ben aşırı dikkat etmedim yani ne eşim ne ben alkol, sigara hiç kullanmadık zaten bu yaşımıza kadar. aşılamadan sonra hiç iş yapmadım yalnız normalde çok önemsenmiyor ilk 3 gün dikkat diyorlar ama ben gebelik testini yapana kadar yattım 😄 sadece yeşillik, acı, ekşi yasak demişti doktorum bu sürede. onlarda bebek tutarsa eğer düşmesin diye