Gizeem3535 Kızlar selam 16 haftalık hamileyim alnımda göğüs bölgemde inanılmaz bir sivilcelenme var bunlar doğumdan sonra geçer mi yada gerçekten güzelliğimi mi aldı cinsiyetle bi ilgisi var mı ? 12. Haftada doktorum erkek demişti
Feslegenyavrusu Gizeem3535 cilt yapısıyla ilgili, hormonlarımız değişiyor ister istemez vücut tepki veriyor. Benim kızım olucak, herkes yüzün lekelenir dedi yüzüm de hiç bir şey yok ama karnım inanılmaz sivilce doldu :(
sevval55 Gizeem3535 o haftalar benimde cildim berbattı suan 37 deyim 30lardan sonra cilde öyle bi güzellik geldiki
Gizeem3535 Yaa benimde inanılmaz bir şekilde gerdan kısmım ve alnımda ama bilemiyorum inşallah geçer ergenlikte çok çekmiştim 🤦🏻♀️
Cokmucokbilmisimne 16 haftalık hamileyim 3 haftadır yüzümde ergenlikten beter sivilceler çıktı be yapıcam bilmiyorum veeee evet kuzum olucak ❤️🥰
Gizeem3535 Cokmucokbilmisimne bizimde bugün 16. Haftamız bana erkek demişti sağlıklı olsunda umarım değişmemiştir cinsiyeti
Aselannesi_85 Benim kız, ergenliğim de çıkmadı bu kadar sivilce 😀 35 yaşında ergen gibi sivilcelendim, inşallah geçer diyorum bende
Miros Aselannesi_85 gerçekten katılıyorum ya kaç yaşıma geldim kızım oluyo ergenliğimde bile bu kadar sivilcelenmedim yüzüm lekelendi çok
Cokmucokbilmisimne Gizeem3535 Gizeem3535 umarım değişmemiştir gerçekten çünkü cinsiyeti öğrenince oğlum kızım diye seviyor insan adı belliyse adıyla seviyor benim kızım olucak ama bu sivilcelere bir anlam veremiyorum ya 😁
Gizeem3535 Cokmucokbilmisimne evet kesinlikle biz eşimle 5 yıldır çıkıyorduk en başından beri Umut Baran dedik ikimizde önce sağlıklı sonra erkek bir bebek istiyorduk şuan iyice adıyla sevmeye başladık hayal kırıklı olmasa bari 🙃
Gizeem3535 Kızlar birde inanılmaz bir şekilde çikolata delisi ben yanaşmaz oldum tatlıya 🤔 Şuan tuzlu ekşi ne varsa tükettim kayınvalidem sağolsun turşu yetiştiremez oldu sizde durumlar ne
Cokmucokbilmisimne Gizeem3535 tatlıya aşırı düşkündüm ama 16 haftalığım ne tatlı ne de ekşi yiyebiliyorum turşu bile çekmiyor canım çiğköfte kısır falan istiyor canım 😂