Valla ben anestezili cektrdim karapurcekte bı tip merkezydi 500 600 gtmistir muhtemelen ama tavsiye etmem benim tüpler gorunmuyordu film de laparoskopi histereskopi oldum tedavi gördüğüm hastanede benim çok ağrım sancım olmuştu ama tuplerim açıktı kapalı olanlarda ağrı olmuyormuş diye duydum ama neckadar doğrudur bilemem seni korkutmak istemem ama tavsiyem anestezili