28Nisan19 Kizlar 36 haftaligim. Karnimin ust kismina orta kisimlarina bir agri bi sanci girip duruyor. Ne yapmam lazim. Araliklarla oluyor bu
Hiranur 28Nisan19 bende 36 haftalık gebeyim ve ayni durumdayız bende bilemedim ya çok kötü oldum çatım felaket agrıyo yürüyemiyorum
Nrl 28Nisan19 bende 34 haftalığım sabahtan beri bu dertten yanayım 3 gündür temizlik yapıyordum ondan yoruldum heralde ama dinlenince geçiyor kalkınca tekrar başlıyor ne yapsam bilemiyorum
bilgihamile Kizlar gecenlerde bende de yasandi doktorum bu haftalar riske atilmaz en ufak birseyde heme hastaneye gel demisti. Ihmal etmeyin 🥰