Soze nasil baslasam bilemiyorum. Hamileliğimin en basindan beri buralardayim. Bi cok sey öğrendim , dogum hikayeleri okudum. Gelelim asil meseleye. Hamileligim genel olarak rahat gecti sukurler olsun. 23 aralik da gunum doldu baya enerjik bir gun gecirdim deli gibi temizlim yaptim 😀 Aksam basladi ufaktan sancılarım ama dayanamayacak kadar degildi. Belim adet sancisi gibi agriyordu zaten belirtilerinde bu vardi baslamisti artik kizim geliyordu. Bastan soylim o sancilari cekmeden anneligi hissetmemistim. Sancilarimin ikinci gunu artik sancılarım cok fazlalasti o günde kontrolum vardi normal dogum istiyorum dedim doktoruma nst de sanci az cikti ama cektigim aci nst de nasil cikmazdi bu yuzden agladim 😒 Doktorum eger normal istiyorsan acilman yok bekleyeceksin zaten oyle bir sanci gelecekki dayanamayacaksin dedi. 3 gun evde sanci cektim o kadar zordu ki anlatamam. Gece 3 de bagirarak kalktim yataktan yorgani avucladim agladim cok hemde. Gece hastaneye gittik hemsire bakti acilman 1 cm yatis vermedi sabah tekrar gel dedi. Eve giderken arabada aglayarak gittim. Sabah nasil oldu bNa sorun zordu cok zordu. 10 dakika 4 kez vuruyordu kemiklerim kiriliyordu sanki yani bu aciyi tarif edecek baska bir sey bulamadim. Sabah ezaninda aglayarak yalvardim Rabbime cok canim yanıyordu. Açılmam icin sicak dus aldim dusta egildim kalktim hurma yedim sanci vurdukça evde yürüdüm sizlere bunu tavsiye edebilirim. Sabah nisanim geldi 9 a kadar oyle boyle derken sabrettim. En son esim agliyordu bana baktikca cektigim aci bagirmama dayanamadi. Sabah hastaneye giris yaptim once nstye girdim sadece 10 dk o sedyede dayanabildim cok canim yaniyordu artik 10 dk da 4 kez sanci vuruyordu hemen doktorun yanina gittim muayene etti 5 cm acilman var dedi hemen yatisini yapalim dedi. O aciyla nasil mutlu oldum anlatamam. Annemi aradim ve yatısim yapıldı. 2 saatte kizimi kucagima aldim hızla acilmam olmustu doktorumdan Allah razi olsun cok destek oldu. Simdi kizim yanimda uyuyor cok şükür o kadar aci sizi hepsi unutuldu. Allah herkesin yardimcisi olsun. Biraz uzun oldu ama hakkinizi helal edin. 🌸❤