Anne3434 Fatma9438 ben Perşembe gideceğim kontrol e 34+2de nst ye alır mı bilmiyorum 32+6de 2150grdi ☺️🙏
minigimiz Ben yarın gidiyorum kontrole 32+2 olduk doğum şubat sonu martbaşı bende 29 subattan korkuyorum 🤣
Ilknrshnn 10 subat gozukuyor son tarihimiz 33 de gitmiştim en son 35 haftaligiz suan cok sukur 33 de 2300 kilosu 46 cm boyuydu ❤🤲