Hanımlar merhaba.. 39+2 olduk normal doğum diye hep hayal ettik. Ama ne sancı ne açılma ne bebeğin inmesi hiçbiri yok. Bir hafta daha beklemem mesuliyet kabul etmem dedi doktor. Plesanta da biraz yaşlanmaya başlamış. Bu çarşamba sabahtan sezeryana alıyoruz seni dedi.. İyice afalladım. Bebeğimin sağlığı tabiki en önemli olan ama hiç böyle hayal etmemiştim.. Ne yapıcam ben