Bi haftadır çok fena burun akıntım ve koyu balgam vardı ama şimdi boğazlarım da şişti. Doktora gitmek istemiyorum aciller ana baba günü ve salgınlar var bu seferde başka bişey kaparım diye korkuyorum. Ne yesem ne içsem ne kullansam da geçse artık şu lanet hastalık ? Burnumda kanama olmaya başladı geceleri nefesim kesiliyo uyuyamıyorum bide şimdi yutkunamamaya başladım 🥺