Dilekcileek 5 haftalık gebeyim şeker hastasıyım ve insülin kullanıyorum kan şekerimi normal seviyelerde tutmak çok zor oluyor bu durumda olan annelerimiz varmı bebeğe bir zararı olur mu 😔