Seymk Seymabebgm sistemde aşılarınız görünüyo zaten. Benim de 5 yıl içinde aşım olduğu için tek doz yapıldı başka yapılmayacak. Sizin de öyle olur muhtemelen yine de sorabilirsiniz gittiğinizde
Seymabebgm Asrinayaz ben bugun tek doz asi oldum ama soyledm daha once asi olmustm diye yada onlar da sormadi aklma takildi ikinci foz icin gittigimde soylerm ona gore yaparlar ozmn
Asrinayaz Seymabebgm canm sistemde çıkıyor bn sağlıkçıyım aşı çok oldum hep nette var e nabızda var cnm aşılara gir gözükür
Seymabebgm Seymk sistem olarak ilk asimi turkiyede yaptirmjstim suan kibristaym burda asi takibi ve zorunlulugu yok o yuzden de merak ettm