Evinaram Tsh değerim yüksek 21 haftalık hamileyşm ilaç verdi doktor benim gibi bu sorunu yaşayan var mı acaba
Evinaram Kizim_ve_Annesi ama biraz geç mi kaldım acaba baştan beri yüksekti her seferinde testi tekrarlattık şimdi verdi ilacı
Kizim_ve_Annesi Evinaram sonuncu defa gıtdıgımde dusdugu ıcın 3 ay sonra gel dedı 2 haftaya kadar gıdıcem acaba nolacak benımkı 8 dı 1 aya 1.2 olmusdu
S-Y Düzenli ilaç kullanımıyla düşüyor. Benim de hamilelikte çıkmıştı. Ama biz hemen ilaca başlamıştık 24 haftalığım hala devam ediyorum ilaca ve aylık doktor takibine
S-Y Ben Levotiron 50 mg kullanıyorum. Henüz doz yükseltmesi falan yapmadık. 50 mg ile başladım 50 ile devam ediyorum.