Bence bişey söylemek için çok erken benim 6 haftalıktı kese bile gözükmedi bazen saklanıyor geç döllenme oluyor iki üç hafta zor bekledim gerçekten aklıma herşey geldi kan testi yapıldı mı? Benim akrabamın kesesine de boş dediler çocuk yok dediler yârin gel alalım dediler gitmedi bekledi başka doktora gitti bebeği 12 haftalık olunca gördü şimdi 20 haftalık vede sağlıklı bir oğlu olacak inşallah başka bir doktora daha görünmeni tavsiye ediyorum kesinlikle kürtaj olma ne kanama var ne bişey