Emine_ Kızlar bugün doktor kontrolünde bebeğin suyunun fazla olduğunu söyledi. Perinatolojoye git dedi. Randevu aldım ama daha iki gün var ve ben korkuyorum. Daha önce başına böyle bir şey gelmiş olan varmı?