Merhabalar,
son yarım saattir sancım yok ama adet olurken sürekli olan ağrı var ya onun gibi bişe başladı..
napmam gerek bilmiyorum karnımda bi düşüklük hissediyorum sanki.
internettr baktım girip çıkan sancılardan bahsediyor. Ayırt edemedim.. napmalıyım